01 June 2009

Baan en Rafael vieren (komen nog foto's)

Het is goed een sollicitatiegesprek te hebben op de verjaardag van een vriend. Of het nu goed of slecht gaat; achteraf kan je er een biertje op drinken. Met leuke mensen. Dus snel na het schrijven van de vorige blogpost verkaste ik naar huize RR waar Rafael zijn 29e verjaardag vierde. En natuurlijk was dat top! En ik was nog een beetje raar van het besef dat mijn dagen in Tromsø geteld waren. Zo hakte het bier er wat hard in. En Rafael kreeg onder andere ook een set met allemaal verschillende soorten aquavit, waar we er een aantal van geprobeerd hebben.

Er zijn mooie foto's gemaakt op het feest! Hier bursdagsgutt Rafael met een kadootje.

En Mats, die helemaal een overhemd had aangetrokken voor de gelegenheid.

Helgard trekt meestal subiet een raar gezicht zodra ze een camera op haar gericht ziet. Maar hier trof iemand haar met een serieuze blik!

Deze vond ik ook mooi.

Anna-Birgitta zat wel een hele schone Noorse te zijn met die muts.

Minder sereen maar wel schoon en Noors: Silje, die deze week haar mastergraad verdedigt.

Rike en Rafael in hun natuurlijke habitat: nabij!

En goede avond! En de dag erna werd ik voldaan wakker. Besefte me wel licht verbaasd dat ik me helemaal niet kon herinneren naar huis gefietst te zijn. Toen ik mijn ogen open deed wist ik waarom. Ik lag gewoon nog op de bank bij Rafael en Rike. Met een deken over me heen en een kussen nabij mijn hoofd. Wat een schatten!

Ik besloot naar huis te gaan en daar verder te kateren. En daar was ik zo laat mee klaar dat ik meteen door kon voor de volgende sociale aktiviteit: koken voor Mats en Anna-Lisa (die overwegen in "mijn" huis te trekken als ik wegga), Rafael en Rike (waarvan de laatste wegens dat been nog nooit bij me thuis was geweest) en Helgard (die is altijd goed erbij te hebben!). Ook dat was een succes! Het was vreselijk pestweer, dus het was goed dat soort tijd bijkans dwangmatig door te brengen met gave mensen die binnenkort ver weg zullen wonen...

No comments: