14 May 2007

Stukje fietsen

Na de shopzaterdag brak een verkennings-zondag aan... met prachtig weer! dat kwam mooi uit. Ben met Lindsay (is eerder genoemd, meen ik; een marien geoloog van de uni) een eindje gaan fietsen. Naar de westbrug van het eiland, en dan over het volgende eiland naar weer een pruteilandje... niet heel woest, behalve dan dat we allebei een zere kont hadden. Ik weet weer waarom mijn vakatiefiets zo´n tweezitsbank als zadel heeft. Maar het was mooi! En nou jeukt het pas echt om van de paden af te gaan. Misschien donderdag, als het hier een nationale feestdag is. Lindsay is er niet zo van, dus ik denk dat het fietsen wordt als we samen gaan een fietsen + lopen als ik alleen ga, maar dus, nou kan ik foto's laten zien die echt jaloersmakend zijn. En wederom: dit is pas het begin! Het is hier echt mooi. Marijn zou hier moeten wonen. Zo'n buitensporter en dan in Amsterdam wonen. Eigenlijk zonde!

En verder: ik heb mijn moeder geskyped! Met de bevestiging van Roelof erbij betekent dat dus dat ik operatief ben, zowel naar vaste als mobiele lijnen. Mooi. Communicatie goed.

en hier dan wat plaatjes: op weg naar het ontmoetingspunt stond een villa mooi te wezen.



Op weg naar de brug:



En vanaf de brug:



En die kan ik afstrepen van mijn touristenlijstje: rendieren! Beetje overbelicht maar die linker gaf me niet veel tijd voor fotografische contemplatie.



En de obligate foto met mij erop:



En nog zomaar een mooi plaatje.

2 comments:

Anonymous said...

Ha die Go,

Wat ziet het er prachtig uit zeg!
Ik zou bijna jaloers worden.

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn lijst contactpersonen in Skype. Geen idee of het zinnig is, ik ben niet zo vaak online/aangemeld eigenlijk.

Kun je me je emailadres ook geven? Want ik neem aan dat je op je oude vertrouwde vu adres niet meer bereikbaar bent, en ik heb geen ander.

Hoop dat je snel went daar, de natuur is in elk geval overweldigend mooi!

Groet,
Monique

Anonymous said...

Hmmena! Nou, wij hebben het Vondelpark (ook met bergen nu ze het opengegooid hebben) en de Dam, enne enne het Rembrandtplein! Hoor.

(Sulk.)

Okee, het zijn best mooie foto's. :)