08 May 2007

Gearriveerd in het hoge noorden

Jawel, het 1e Noorse postje. Even een korte want dit is tijdens werktijd. Met wat mazzel kan ik morgen wat meer mijn gang gaan; ze zijn een toegangspas voor me aan het maken. Dat krijg je als je niet aan een universiteit zit; je kan hier geen gang of lift in zonder een pas en een code. Met wat mazzel is de mijne morgen klaar en hoef ik niet meer zo zwaar gechaperonneerd te worden. En dan kan ik ook na werktijd hierheen, en bloggen of mailen of wat dies meer zij. Met wat pech wordt het volgende week. Zodra ik een pas heb kan ik dus dit blog wat interessanter maken. Vooralsnog lijkt het me een goed idee een beetje een goede indruk te maken. Ik lees me alvast klem over benthische foraminiferen... en de planning is dat ik ze morgen ook in mijn handen krijg. dat is de echte aftrap: kliederen in een lab! Ik ga het zien. Later meer. Later spannends. Later ook beelden.

Margot

No comments: